ACD Raport Server Software

ACD Raport Server Software

    Najważniejsze cechy:
  • Nie wymaga serwera PC: Tania i łatwa konfiguracja,
  • Minimalizacja ilości agentów poprzez kombinację funkcji ACD i TDA oraz funkcji raportu w NCV: Redukcja kosztów,
  • Maksymalizacja wydajności agentów dzięki funkcji monitorowania: Zwiększenie produktywności,
  • Funkcja auto raportowania poprzez e-mail: Oszczędność czasu zarządzających / Szansa na znaczące zwiększenie wydajności,
  • Pełna funkcjonalność poczty głosowej (AA/VM, etc.)

    Funkcja monitorowania:
  • Aktualne wyniki wydajności „infolinii” są wyświetlane na jednym ekranie, pokazującym w czasie rzeczywistym dwie ważne informacje,
  • Menadżer może szybko zdecydować o czasowych zmianach, aby polepszyć aktualną lub przyszłą wydajność, dzięki informacjom w czasie rzeczywistym.

    Statut Agenta:
  • Łatwy do zrozumienia status Agenta z wyglądem podobnym do Explorera,
  • Monitorowanie statutu agentów w czasie rzeczywistym.

    Funkcja alarmu:
  • Trzy różne alarmy informują zarządzającego, kiedy poszczególne liczniki przekroczą progi. Na przykład, ilość połączeń oczekujących w grupie przekracza ustalony próg (Threshold),
  • Kolor znaków zmienia się z oryginalnego na kolor specjalny (np. z czarnego na czerwony),
  • Pasek zadań Windows`a miga w kolorze niebieskim,
  • Pojawia się alarm dĽwiękowy.

    Grafy i wykresy (graf wydajności):
  • Różne statystyki w czasie rzeczywistym oraz grafy porównawcze są pokazywane na ekranie. Dostępne są zarówno grafy predefiniowane jak i własne.

    Raportowanie:
  • KX-NCV200 posiada 4 standardowe funkcje raportu.
    • CO Call Report- raport o połączeniach z liniami miejskimi,
    • System Report - raport o systemie,
    • Group Report - raport o grupach,
    • Agent Report - raport o agentach.


pliki do pobrania:
 oprogramowanie/NCV200+detail+presentation+(Sept2006)_PL.ppt

wsteczMapa serwisustrona startowaRSS
szukaj:

  ________