ACD Raport Server Software
- Najważniejsze cechy:
- Nie wymaga serwera PC: Tania i łatwa konfiguracja,
- Minimalizacja ilości agentów poprzez kombinację funkcji ACD i TDA oraz funkcji raportu w NCV: Redukcja kosztów,
- Maksymalizacja wydajności agentów dzięki funkcji monitorowania: Zwiększenie produktywności,
- Funkcja auto raportowania poprzez e-mail: Oszczędność czasu zarządzających / Szansa na znaczące zwiększenie wydajności,
- Pełna funkcjonalność poczty głosowej (AA/VM, etc.)
- Funkcja monitorowania:
- Aktualne wyniki wydajności „infolinii” są wyświetlane na jednym ekranie, pokazującym w czasie rzeczywistym dwie ważne informacje,
- Menadżer może szybko zdecydować o czasowych zmianach, aby polepszyć aktualną lub przyszłą wydajność, dzięki informacjom w czasie rzeczywistym.
- Statut Agenta:
- Łatwy do zrozumienia status Agenta z wyglądem podobnym do Explorera,
- Monitorowanie statutu agentów w czasie rzeczywistym.
- Funkcja alarmu:
- Trzy różne alarmy informują zarządzającego, kiedy poszczególne liczniki przekroczą progi. Na przykład, ilość połączeń oczekujących w grupie przekracza ustalony próg (Threshold),
- Kolor znaków zmienia się z oryginalnego na kolor specjalny (np. z czarnego na czerwony),
- Pasek zadań Windows`a miga w kolorze niebieskim,
- Pojawia się alarm dĽwiękowy.
- Grafy i wykresy (graf wydajności):
- Różne statystyki w czasie rzeczywistym oraz grafy porównawcze są pokazywane na ekranie. Dostępne są zarówno grafy predefiniowane jak i własne.
- Raportowanie:
- KX-NCV200 posiada 4 standardowe funkcje raportu.
- CO Call Report- raport o połączeniach z liniami miejskimi,
- System Report - raport o systemie,
- Group Report - raport o grupach,
- Agent Report - raport o agentach.
pliki do pobrania:
oprogramowanie/NCV200+detail+presentation+(Sept2006)_PL.ppt |