Szkolenia z obsługi i instalacji central abonenckich Panasonic serii TDA/TDE/NCP

Szkolenia z obsługi i instalacji central abonenckich Panasonic serii TDA/TDE/NCP

    Autoryzowany Instalator TDA
  • Posiada wiedzę z zakresu central telefonicznych serii KX-TEx oraz KX-TDA,
  • Posiada wiedzę z zakresu następujących funkcjonalności central:
    • Konfiguracja linii miejskich,
    • Klasy obsługi (COS),Kontrola kosztów (TRS),
    • Trasowanie połączeń (ARS),
    • System DECT,
    • Usługi DISA i AA,
    • Grupy (użytkowników, połączeń, etc.).

    Autoryzowany Instalator TDE/NCP
  • Posiada wiedzę zakresu central telefonicznych wszystkich aktualnie znajdujących się w ofercie, czyli KX-TEx, KX-TDA, KX-NCP, KX-TDE,
  • Posiada wiedzę z zakresu następujących funkcjonalności centrali:
    • Wszystko to, co AI TDA,
    • Znajomość technologii IP,
    • Konfiguracja linii IP Trunk,
    • Obsługa telefonów IP, systemowych i SIP,
    • Umiejętność sieciowania central z wykorzystaniem standardu QSIG (poprzez karty ISDN i IP),
    • Umiejętność konfiguracji wspólnych planów numeracyjnych.

    Zakres szkoleń:
  • Celem szkolenia jest poznanie i przyswojenie wiedzy dotyczącej konfiguracji, instalacji i utrzymania central telefonicznych Panasonic. Po szkoleniu Instalator powinien umieć poprawnie ustalać konfigurację centrali zgodnie z życzeniem Klienta, powinien znać sposoby poprawnej instalacji sprzętu (uziemienie, montaż, okablowanie), powinien umieć zgodnie z potrzebami Klienta zaprogramować centralę i w razie potrzeby wyszukać informacje o sposobie zaprogramowania funkcji, której wcześniej nie znał.
  • Celem szkolenia jest poznanie i przyswojenie wiedzy dotyczącej konfiguracji central Pure IP, czyli tzw. części wirtualnej. Po szkoleniu Instalator powinien umieć poprawnie ustalać konfiguracji zgodnie z życzeniem Klienta (umiejętność doboru odpowiednich licencji, odpowiedniej karty DSP), powinien znać sposoby poprawnego podłączania centrali i telefonów w sieci LAN (użycie przełączników, hub'ów, router'ów), powinien potrafićskonfigurować centrale tak, aby pracowały w systemie zsieciowanym (konfiguracja ISDN, IP Trunk, wspólny plan numeracyjny).
  • Celem szkolenia jest zapoznanie Instalatorów z produktami lub funkcjonalnością, które dopiero wchodzą do sprzedaży (np. nowa centrala) lub znajdują się w sprzedaży od pewnego czasu, ale ich znajomość nie jest jeszcze powszechna (np. KX-TVM, Comunication Assistant). Po szkoleniu Instalator powinien znać cechy danego produktu, umieć go skonfigurować i odpowiednio wykorzystać w istniejącym lub projektowanym systemie.
  • Celem szkolenia jest zapoznanie opiekunów/ administratorów central telefonicznych Panasonic z podstawową obsługą zainstalowanych elementów systemu telekomunikacyjnego, nad któym sprawują piecze (telefonów systemowych, alarmów centrali, taryfikacji, aplikacji, np. Comunication Assistant) oraz, w szczególności po rozpoznaniu potrzeb, podstawy konfiguracji centrali przy pomocy narzędzi do zarządzania (konsola do zarządzania - poziom Administratora, PBX Web Manager, CA Web Manager).
    Cena:
    Wysokość opłat za cykl szkoleń jest ustalana z Klientem indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.



    wsteczMapa serwisustrona startowaRSS
    szukaj:

      ________